Nepřišly vám objednané kódy? Je několik možností co se stalo..
Byla objednávka zaplacena?
Po zaplacení objednávky se vám zobrazí potvrzovací stránka, kde se postupně načítají kódy.
Pokud jste tuto stránku neviděli, pošlete e-mail s e-mailem, který byl použit v objednávce na objednavky@gifto.cz
Zaplatil jsem, ale nedošel mi e-mail s kódy
Pokud jste viděli potvrzovací stránku po zaplacení, tak je možné, že jste se přeťukli v e-mailové adrese. Pošlete číslo objednávky na objednavky@gifto.cz s žádostí o změnu e-mailu. Kód vám můžeme přeposlat.
Pokud jste posílali objednávku jako dárek, tak kódy přijdou obdarovanému.
Znám e-mail i číslo objednávky
Zadejte hodnoty do následujícího formuláře pro zjištění stavu objednávky. Z bezpečnostních důvodů na přehledu nezobrazujeme přiřazené kódy, ty máte v e-mailu nebo se přihlašte na tomto odkazu: https://gifto.cz/customer-sign-in k vašemu profilu.